王鸿举

🌹🌷🌻󾓭󾓭󾓭󾓭
Where I'll be Waiting (Original Mix) - Rich Edwards、Cozi Zuehlsdorff

龙行印象:

小豆之家:

We don't belong
我们不会
Making ladders out of cardboard sheets
用纸板制造阶梯
We will be gone
我们会离开
But we're counting stars, they're counting sheep
但是我们在数星星,他们在数羊
Need to hold your breath, don't make a sound
你需要屏住呼吸,不要发出任何声音
Just keep running, and keep running, and keep running
只要继续奔跑,继续奔跑,继续奔跑

In our heads, we're ten feet off the ground
在我们的脑海中,我们的脚离地十尺
Just keep running, and keep running, and keep running...
只要继续奔跑,继续奔跑,继续奔跑
You know that place between asleep and awake
你知道那在清醒与熟睡之间的地方
Where you can still remember dreams
在那里你仍能回想起自己的梦
I swear I'll always love you
我发誓我会永远爱你
You know that place between the sleep and awake
你知道那在清醒与熟睡之间的地方
Where you can still remember dreams
在那里你仍能回想起自己的梦
I swear I'll always love you
我发誓我会永远爱你
And that's where I'll be waiting
我也会在那里等待
Feeling alone
感受到了孤独
Never thought I'd see this place again
从没想过我会再次来到这个地方
I'm going on
我正在向前走
In a different world, you stay the same...
在一个不同的世界,你没有任何变化
I just hold my breath, don't make a sound
我只是屏住呼吸,没有发出任何声音
I'm running, and I keep running, and I keep running
我在奔跑,我在继续奔跑,我还在继续奔跑
Cause I can't see you quite as clearly now
因为我不能像现在这样清楚的看见你
I'm running and I keep running
我在奔跑,我在继续奔跑
You know that place between asleep and awake
你知道那在清醒与熟睡之间的地方
Where you can still remember dreams
在那里你仍能回想起自己的梦
I swear I'll always love you
我发誓我会永远爱你
You know that place between asleep and awake
你知道那在清醒与熟睡之间的地方
Where you can still remember dreams
在那里你仍能回想起自己的梦
I swear I'll always love you
我发誓我会永远爱你
And that's where I'll be waiting..
我也会在那里等待

小豆之家敬上!

评论

热度(19)